Selasa, 1 November 2011

Aiman Azlan

Who is he?? Buah hati aku kah?? Abang aku kah?? atau kawan aku?? Semuanya salah. Lelaki bernama Aiman Azlan nie adalah vlogger yang amat aku minati. Amat?? Ya, amat minat. Kenapa saya minat dia??? Em kenapa ya??? Aku bagi 10 sebab kenapa aku suka dia

  • Dia berkaca mata - Aku memang suka orang berkaca mata nie, nampak smart.
  • Hensem dan manis - Hensem ek?? Hensem, cukup kriteria lelaki idaman Malaya.
  • Sense of humor - Dalam Vlog dia, memang banyak sangat unsur-unsur lawak yang diterapkan. Memang hilang stress la kalau tengok video dia. Suka video dia yang bertajuk 'Boys Problems' dan 'Marriage Proposal'.
  • Vlog yang berinformasi - Vlog yang dia buat tue memang menarik. Selalunya dia akan menjawab persoalan-persoalan yang diajukan kepadanya. Jawapan yang dia bagi amat memuaskan hati (for me).
  • Vlog islamik - Dia memang suka menguploadkan vlog yang berunsur islamik. Jawapan yang dia bagi memang akan menyentuh soal agama. Dia akan sebut pasal Nabi Muhammad dan sebagainya.
  • Sama Negeri - aku amat suka dengan orang sama negeri dengan aku. Suka amat.


0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...