Isnin, 18 April 2011

Titik Permulaan


Ini bukan pertama kali aku menulis blog. Aku ada buat blog lain. Blog tempat aku meluahkan rasa hati aku. Blog baru aku nie aku akan cuba mengaktifkan. Kenapa aku namakan blog nie Aku, Dia, & Ice Blended??? Jawapannya...jeng...jeng..jeng (bunyi dram) sebab aku sukakan ice blended la...hehehe....mula-mula aku bukannya suka sangat ice blended nie...Entah kenapa tetiba je aku mula jatuh cinta dengan ice blended atau nama melayunya ais kisar...huhuhu...Ini semua gara-gara Ice Blended FEEKO...PERGHHHH!!! sekali rasa sejuta kali nak...mengancam tak mengancam....aku memang minat la ice blended dia tue...Ice Blended Chocolate je yang aku suka...perisa lain aku tak pandang...ehem..ehem...saya promote Ice Blended FEEKO nie....nanti pihak berkenan bagi upah ye...tak banyak saya mintak...bagi 1 Ice Blended Chocolate besar punye...hehehe....Jangan marah ye...saya hanya bergurau je...kalau nak bagi pun boleh....bak kata pepatah 'kecik tapak tangan, padang Stadium Bukit Jalil saya tadahkan' hehehe....maaf..maaf...yang penting...saya memang sudah jatuh hati la dengan Ice Blended nie...suka yang teramat, sama suka dengan suka komik...hehehe...I'm Lovin It...

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...