Sabtu, 30 April 2011

Insan bernama LELAKI


Apa pandangan anda mengenai penyataan di atas..??setuju atau tidak??? bagi aku...aku rasa statement hampir-hampir betul. Sebab aku lebih sukakan lelaki yang boleh buat kita ketawa kalau bersama dengan dia. Kalau lelaki yang suka buat lawak, kalau dengan dia asyik bergurau je. Kita rasa kita amat selesa kalau ada bersama dia. Hari-hari nak spend time dengan dia. Lelaki yang boleh buat kita ketawa dapat melepaskan stress kita kalau bersama dia...sebab kalau dengan dia kita asyik ketawa je memanjang. Walaupun dia tak la hensem mana...orang kata boleh tahan la...tapi bila bersama dengan dia, kita rasa happy memanjang...it's good...macam entri yang Mr K post kat blog dia....sex appeal seseorang yang membuat kita tertarik dengan dia..walaupun muka tak hensem tapi hati baik...aku rasa it's better daripada muka hensem tapi perangai??? Macam v-log yang matluthfi post kat you tube tue...bukan semua cantik subjektif...aku suka kata-kata dia in the end of video...ramai orang boleh jadi cantik dengan muka, pakaian,badan...tapi berapa ramai boleh jadi cantik dengan perangai....apa yang penting...peribadi yang baik....well, ada sesetengah kaum aku nie dia jenis mata duitan, jenis suka lelaki yang hensem...tapi bagi aku...yang paling penting...peribadi dan sahsiah yaang mantop...hensem @ cute @ hot tue kira bonus la...kalau ada lelaki yang complete semua nie alhamdulilah...seperti syariat islam jugak, kita kena utamakan agama dia dulu berbanding perkara-perkara lain...kalau agama dia sempurna insyaAllah perkara lain pun sempurna jugak...so, guys and girls out there...kalau nak cari pasangan hidup carilah orang yang pentingkan agamanya dahulu...yang lain perkara kedua k...chill out!!!

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...