Selasa, 14 Ogos 2012

Indahnya Perhubungan Itu Part 2

Sebenarnya saya memang tak berniat langsung untuk menyambung entri yang sebelum ini. Entri yang saya masukkan video 'I've proposed' oleh Dena Bahrin. Saya amat terkejut sebenarnya. Beberapa hari yang lepas saya ada 'menjenguk' 1 page photoghraper yang agak terkenal sebab mereka ambik gambar orang-orang yang agak terkenal jugak.Kalau tak silap nama dia The Kliker. Rupa-rupanya, Dena Bahrin dah kahwin dan dia masih muda. Baru berumur 20 tahun dan masih belajar. Gambar-gambar mereka sangat cantik dan kreatif dan mereka sangat comel, sesuai, bagai pinang dibelah dua. Di sini saya selitkan 1 gambar perkahwinan Dena Bahrin. Tentang kisah perkahwinannya, sila rujuk blog beliau. Sila klik link tersebut. Sebenarnya, saya amat kagum dengan dia. Saya suka tutorial pemakaian hijab menutup dada olehnya. Sangat comel dan menutup aurat.


P/S : Sila cari The Kliker | Wedding and Potrait Photoghraphy kat Facebook untuk lebih gambar.
        Saya ambik gambar ini kat blog Dena Bahrin. Credit to her.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...