Khamis, 1 Mac 2012

Cinta Ini Membunuhku!!!


Hati ini perit memikirkan tentang dia. Saya benci dia sebab dia buat saya jatuh cinta. Kenapa awak muncul dalam hidup saya? Kenapa awak selalu muncul dalam minda saya? Saya penat! Saya letih! Tolonglah keluar daripada minda saya. Saya benci sangat perasaan ini. Saya sangat benci dia. Ya Allah, tolong jauhkan aku daripadanya. Aku dah benci melihatnya. Sebab dengan melihatnya dan mengingati dia, perasaan ini akan muncul. Saya tak suka perasaan ini. Bagaimana harus saya lakukan untuk lupakan dia? Wahai hati! jangan ada perasaan ini. Wahai minda! lupakan dia. Ya Allah, buangkan lah perasaan ini.



CINTA INI MEMBUNUHKU (d MASIV)

Kau membuat, ku berantakan.
Kau membuat, ku tak karuan.
Kau membuat, ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

[#:]
Bagaimana, caranya untuk,
meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
ku tak seperti, yang kau inginkan.

[Reff:]
Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini, membunuh ku.

[#] ~~ [Reff]

[Interlude]

[Reff]

Woo… Hu~u… Haa…
Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini, membunuh ku.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...