Ahad, 2 Oktober 2011

Kekasih senyapku....

Kecian kat dia sangat-sangat...dia sakit gigi...saya tahu peritnya sakit itu...dah pernah rasa...pernah tak tidur sebab sakit gigi. Tahan k. Awak boleh!! Makan ubat, panadol ke, insyaAllah boleh tahan sakit tue. Lepas tue, boleh la pergi klinik cabut gigi. Kekasih senyapku. Aku dah nekad nak cintainya secara diam. Kenapa aku buat macam tu??? Sebab aku tak nak lukakan perasaan sesiapa. Biar la aku sedih dan pedih hati menahan perasaan ini. Tiba-tiba jew jadi jiwang kan. Aku boleh, insyaAllah akan cuba yang terbaik. Aku tetap akan doakan semoga aku dipertemukan jodoh dengan dia. Kalau nak luahkan perasaan, macam mana?? Aku fail pasal hal macam ni. Nak handle kanak-kanak pun aku masih dalam pembelajaran. InsyaAllah kalau ada masa yang sesuai akan cuba beritahu dia jugak. Jika keadaan dan Allah mengizikan. Mungkin aku akan meminangnya. Just joking. Tapi ok jew kan. Hehehe. Terpengaruh dengan kisah CINTA SMS karya Aiman Azlan.

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...